A JUMO 1948-as alapítása óta a tulajdonosok által működtetett családi vállalat. Bernhard Juchheim és fia, Michael, valamint Dimitrios Charisiadis és Steffen Hoßfeld vezérigazgatók folytatják azt, ami az alapító Moritz Juchheim számára már számított: az emberek , értékek és innovációk.
A menedzsment immár több mint 75 éve épít ezekre az értékekre. Tudjuk, hogy a jó vezetés és az ügyfelek számára nyújtott innovatív megoldások a legfontosabb építőkövei egy sikeres vállalatnak. A vezérigazgatók a fenntartható vállalatirányítás mellett, amely mellett elkötelezettek, közösen vállalják a felelősséget a vállalatcsoport stratégiai továbbfejlesztéséért.
Okl. Mérnök Bernhard Juchheim a cég alapító, Moritz Juchheim fia - Fő tulajdonos
Számunkra központi szerepet játszik a párbeszéd és a bizalomra épülő együttműködés ügyfeleinkkel.
Okl.-Közgazdász Michael Juchheim a cég alapító, Moritz Juchheim unokája - Fő tulajdonos
Büszkék vagyunk arra, hogy a dinamikus fejlődés évei során mindig önálló családi vállalkozás tudtunk maradni. Ez jelenti a folyamatosságot!
Okl. Mérnök Dimitrios Charisiadis - Vezérigazgató
A JUMO egy hatalmas potenciállal rendelkező erős márka. Sikeres ötvözése a családi cégben fellelhető hagyományos értékeknek és a modern menedzsmentnek, mely a vállalatcsoportot erős és megbízható partnerré teszi az ügyfelei számára világszerte.
Dr. Steffen Hoßfeld, Üzemeltetési vezérigazgató
2500 családtagunk elkötelezett amellett, hogy innovatív csúcstechnológiákkal, magas termékminőséggel, maximális folyamathatékonysággal és szállítási megbízhatósággal inspirálja ügyfeleinket.
Harald Schöppner, Globális fejlesztési vezető
A JUMO komponensszállítóból rendszerszolgáltatóvá történő fejlődése a digitális korszakra szánt innovatív termékeknek valamint a feladatorientált mérnöki iinovációknak köszönhető, mely a felhasználói alkalmazások komplett megoldására törekszik.
Alexandra Dantmann, globális emberi erőforrás vezető
Számunkra az emberek állnak a középpontban: motivált és magasan képzett alkalmazottak írják a JUMO sikertörténetét több mint 7 évtizede.
René Auth, Globális termelés vezető
A legmodernebb technológiák és az állandó folyamatoptimalizálás ötvözése biztosítja a rugalmas és gyors gyártást versenyképes áron.
Michael Diegelmann, Bereichsleitung Globales Produktmanagement / Branchenmanagement / Marketing
Unsere Marketingstrategie zielt darauf ab, die Persönlichkeit unserer Marke zum Leben zu erwecken. Dadurch präsentieren wir unsere Systeme und Lösungen auf eine Art und Weise, die nicht nur begeistert, sondern einen einzigartigen USP für unsere Kunden darstellt.
Dr. Nicole Roß, Bereichsleitung Globale IT
Digitaler Wandel kann nur mit einer leistungsstarken und modernen IT gelingen, die es versteht, den Kunden mit einem zielgerechten Service in den Mittelpunkt zu stellen. Und genau dafür stehen wir.
Kai Klitsch, Bereichsleitung Globale Finanzen und Einkauf
Ein solides finanzielles Fundament, eine hohe Wirtschaftlichkeit und der strategische Blick in die Zukunft ermöglichen das nachhaltige Wachstum der Unternehmensgruppe und damit die Sicherung und Schaffung von Arbeitsplätzen.